- mm22 januari 2019 om 20:36
hoi! Ik had een vraag waar ik nergens echt goed antwoord op rkijg via internet. Ik hou het kort. Als je eenmaal een keer genitale wratjes heb gehad ze heb laten weghalen en verder geen last meer van hebt gehad, draagje dan het hpv virus bij je? En moet je met condoom blijven vrijen?
Dan nu het andere.. ik heb een jaar geleden een uitstrijkje gedaan en had pap2, ik ben 16 jaar dus de dokter zei dat het raar was dat het bij mijn leeftijd kwam. Nu heb ik een jaar later een grote bult bij de ingang vang l mijn vagina het doet geen pijn.. maar ik maak me toch wel zorgen, zou het met een van de twee dingen tr maken kunnen hebben?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 januari 2019 om 21:14Had je al genitale wratten toen je het uitstrijkje liet doen?
Reageren
Het virus blijft, maar als de wratten weg zijn, is het lang niet meer zo besmettelijkMmm23 januari 2019 om 00:36Nee dat was daarvoor. Ik heb de wratjes al twee jaar geleden weg laten halen en nooit meer last van gehad. Alleen ik heb wel een grote bult aan de ingang van mn vagina nu. Ik had het al eens eerder en na seks was die toen weg. Nu is die weer terug en maak ik me zorgen
ReagerenJohn (moderator)
23 januari 2019 om 18:09Dan is het toch goed om daarmee naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken
Reageren