Zoeken Vraag het forum

Bult ingang vagina & hpv virus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mm

hoi! Ik had een vraag waar ik nergens echt goed antwoord op rkijg via internet. Ik hou het kort. Als je eenmaal een keer genitale wratjes heb gehad ze heb laten weghalen en verder geen last meer van hebt gehad, draagje dan het hpv virus bij je? En moet je met condoom blijven vrijen?

Dan nu het andere.. ik heb een jaar geleden een uitstrijkje gedaan en had pap2, ik ben 16 jaar dus de dokter zei dat het raar was dat het bij mijn leeftijd kwam. Nu heb ik een jaar later een grote bult bij de ingang vang l mijn vagina het doet geen pijn.. maar ik maak me toch wel zorgen, zou het met een van de twee dingen tr maken kunnen hebben?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Had je al genitale wratten toen je het uitstrijkje liet doen?
    Het virus blijft, maar als de wratten weg zijn, is het lang niet meer zo besmettelijk

Reageren
    Mmm

Nee dat was daarvoor. Ik heb de wratjes al twee jaar geleden weg laten halen en nooit meer last van gehad. Alleen ik heb wel een grote bult aan de ingang van mn vagina nu. Ik had het al eens eerder en na seks was die toen weg. Nu is die weer terug en maak ik me zorgen

Reageren
    John (moderator)

Dan is het toch goed om daarmee naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reageren
Reageer op: Bult ingang vagina & hpv virus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.