- theatregirl24 juni 2011 om 19:08
Hallo,
Ik zit met een probleem en heb al verder op internet gezocht, maar nog niks gevonden.
Ik heb een grote, harde bult bij de linkeringang van mn vagina. Het is erg hard en aan de bovenkant pijnlijk. Het blokkeert bijna de ingang.
Het voelt echt als een grote knobbel. Ik vind het eng om hiermee naar de dokter te gaan.. en aan seks durf ik nu ook niet meer te doen, omdat het echt bijna mijn hele vagina blokkeert.
Ik hoop dat je me verder kunt helpen.
2 reactiesReagerenAnoniem24 juni 2011 om 21:05Lees verder op:
Bult die vagina blokkeert
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Vagina-baarmoeder-eierstokken/220391-bult-die-vagina-blokeert.htmlTitanic-fan15 april 2012 om 10:16Woow. wat ben ik blij dat ik mensen zie de dat ook hebben. Ik kamp er al een jaartje of 2,3 mee. Toen ik het voor het eerst voeldde vroeg ik het aan men moeder. Die zei da alle meisjes dat hebben.Maar Als ik naar foto’s op google zoek van een vagina dus niet. Ik ga morgen naar de huisdokter, en ik zal het ook eens vragen over die bult. Het antwoord zet k dan ook op deze forum. De enigste vraag dat ik heb is : bij mij kan het toch geen Baarmoederzakking zijn of de mond ?Ik heb nog nog nooit seks gehad en nog nooit mijn menstruatie. Ik ben dan ook nog maar 14, dus ik zou het raar vinden. Ik heb er zo eentje in de vagina aan men rug zijde, en dan eentje juist voor men Vaginaopening. Soms steekt het als ik in men bed lig. Of het groter word heb ik niet echt besef van. Ik weet alleen dat het lastig is. Als meisje van 14 is het moeilijk om ergens er iets van over te vinden. Meestal gaat het over vrouwen die al hebben seks gehad of kinderen hebben. Help me !
Reageren
Greets,Bange Muis…