- Anoniem17 november 2016 om 12:54
Hallo, Ik heb ineens jeukende en pijnlijke bultjes links en rechts van de ingang van mijn vagina. Gisterenavond ontdekte ik dat het pijn deed en rood geirriteerd was, en heb er sudocreme opgesmeerd. Dit heeft niet geholpen, vandaag lijken het echt bultjes geworden met een wit puntje. Ze zitten ook op de plek waar normaal talgkliertjes zitten en ik heb mij laatst daar geschoren. Ook heb ik gisteren paardgereden in een iets natte onderbroek door afscheiding, due daar kan het ook geirriteerd van zijn. Of moet ik toch denken aan herpes?? Of zijn het dan echt duidelijk blaasjes? Het zijn wel twee “groepjes bij elkaar” maar ik zie het meer als bultjes en niet als blaasjes. Mijn laatste keer onveilige seks was 2,5 maand geleden. Kan het dan nog steeds herpes zijn? Ook al heb ik het in deze 2,5 maand niet eerder gehad? Heb vorige maand veel stress gehad, het lijkr me dat ik het dan al eerder gehad zou moeten hebben….
Moet ik me zorgen maken?
Gr7 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 november 2016 om 13:08Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Maar ik denk eerder dat het een irritatie is.
Reageren
Je kunt natuurlijk even naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken.Anoniem17 november 2016 om 14:13Dus het kan nog steeds herpes zijn? En als het een irritatie is wanneer moet het dan weg zijn? En bij herpes?
ReagerenJohn (moderator)
17 november 2016 om 14:24ik kan die vraag zo niet beantwoorden..
Reageren
Herpes gaat in de regel binnen enkele weken weg.Anoniem17 november 2016 om 16:49Hier is een foto,
Reageren
links zie je de bultjes erg goed.
http://imagizer.imageshack.us/a/img924/3222/MKom9w.jpgJohn (moderator)
17 november 2016 om 16:58Het lijkt toch meer op een irritatie of een infectie. Het lijkt zo niet op herpes.
ReagerenAnoniem17 november 2016 om 18:17Oke, bedankt voor uw hulp! Ik dacgt zelf ook niet dat het herpes is … maar begon toch te twijfelen. Ik wacht het een paar dagen af en anders ga ik naar de huisarts. Waar kan ik het best mee smeren om dit het snelst te verhelpen denk je? Heb vandaag overdag een paar keer gesmeerd met Vaseline maar dit hielp totaal niet. Had alleen maar meer jeuk en pijn. Heb er nu talkpoeder op gedaan en dat lijkt het meer te verzachten… Kan ik dat erop blijven doen? of is dat niet goed?
ReagerenJohn (moderator)
17 november 2016 om 18:19Ik zou daar zinkzalf/sudocreme voor gebruiken.
Reageren