Zoeken Vraag het forum

Bultjes op en rond om de vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb mij laatst geschoren, 1 tot 2 dagen daarna zijn er rode bultjes gekomen sommige alleen rood en sommige met ook witte punten er op. Het is deze laatste tijd heel erg warm buiten en ik heb al die tijd toch strings aangehad… de bulten jeuken en doen pijn ze zitten niet bij elkaar maar vooral op plekken waar je met je onderbroek schuurt of waar het heel warm is. Plassen doet ook best wel pijn. Kan iemand mij helpen en misschien vertellen wat het zou kunnen zijn en hoe je het kan oplossen? Ik heb op internet gezocht en het was steeds verschillend dus ik weet niet wat ik zou moeten hebben. Kan iemand mij helpen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

dat kan een irritatie van het scheren schuren en transpireren zijn, Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
Reageer op: Bultjes op en rond om de vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.