Zoeken Vraag het forum

Bruine afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik heb nu sinds een week bruine vaginale afscheiding. De ene dag is het meer dan de andere dag. Het maakt me heel erg ongerust.

Ik ben aan de pil die ik regelmatig slik. Verder heb seks met een vaste partner die niet in mij klaarkomt. Toch ben ik bang voor een zwangerschap. Aangezien ik aan de pil ben, gebruiken we geen condoom maar dat beschermt natuurlijk niet tegen een soa…

Een aantal weken (3) geleden heb ik een antibioticakuur gehad voor mijn blaasontsteking, ik heb de apotheker gevraagd of dit invloed had op de werking van de pil en zij verzekerde mij van niet, tenzij ik door de antibiotica moest braken of diarree kreeg binnen 4u na het slikken van de pil. Dit is beide niet voorgevallen.

Ik ben bang voor een soa of zwangerschap. Kan iemand me helpen?

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Iemand??

Reageren
    John (moderator)

bruine afscheiding is doorgaans oud bloed van de laatste menstruatie die nog uit de baarmoeder komt. Als je het niet vertrouwt, ga dan naar de huisarts met de klachten

Reageren
    Anoniem

@Tandor

Is het normaal dat dit langer dan een week kan duren?
    Bedankt voor je reactie.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
    Anoniem

Nogmaals bedankt!

@Tandor

Reageren
    Anoniem

@tandor

Is het ongewoon dat het na twee weken nog niet weg is. Heb nu mijn stopweek en als het goed is word ik morgen, maar waarschijnlijk woensdag ongesteld.

Ik hoop dat het na mijn ongesteldheid weer normaal is en dat ik überhaupt ongesteld word.

Reageren
    John (moderator)

Wacht gewoon even de stopweek en de menstruatie af en kijk hoe het daarna gaat.

Reageren
    Anoniem

Ben inmiddels ongested geweest. Nouja, heb mijn ontrekkingbloed gehad. Het was even veel als normaal. Is zwangerschap nu sowieso uitgesloten?
    Mijn afscheiding is niet bruin meer, maar ik heb ook niet het idee dat het helemaal wit is.

Reageren
    John (moderator)

Dan ben je in ieder geval niet zwanger…

Reageren
Reageer op: Bruine afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.