- Anoniem6 december 2017 om 19:36
Hoi,
Ik heb nu sinds een week bruine vaginale afscheiding. De ene dag is het meer dan de andere dag. Het maakt me heel erg ongerust.
Ik ben aan de pil die ik regelmatig slik. Verder heb seks met een vaste partner die niet in mij klaarkomt. Toch ben ik bang voor een zwangerschap. Aangezien ik aan de pil ben, gebruiken we geen condoom maar dat beschermt natuurlijk niet tegen een soa…
Een aantal weken (3) geleden heb ik een antibioticakuur gehad voor mijn blaasontsteking, ik heb de apotheker gevraagd of dit invloed had op de werking van de pil en zij verzekerde mij van niet, tenzij ik door de antibiotica moest braken of diarree kreeg binnen 4u na het slikken van de pil. Dit is beide niet voorgevallen.
Ik ben bang voor een soa of zwangerschap. Kan iemand me helpen?
8 reactiesReagerenAnoniem6 december 2017 om 20:33Iemand??
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 20:46bruine afscheiding is doorgaans oud bloed van de laatste menstruatie die nog uit de baarmoeder komt. Als je het niet vertrouwt, ga dan naar de huisarts met de klachten
ReagerenAnoniem6 december 2017 om 20:56John (moderator)
6 december 2017 om 21:01Dat zou kunnen
ReagerenAnoniem11 december 2017 om 13:23John (moderator)
11 december 2017 om 16:10Wacht gewoon even de stopweek en de menstruatie af en kijk hoe het daarna gaat.
ReagerenAnoniem22 december 2017 om 17:33Ben inmiddels ongested geweest. Nouja, heb mijn ontrekkingbloed gehad. Het was even veel als normaal. Is zwangerschap nu sowieso uitgesloten?
Reageren
Mijn afscheiding is niet bruin meer, maar ik heb ook niet het idee dat het helemaal wit is.John (moderator)
22 december 2017 om 17:39Dan ben je in ieder geval niet zwanger…
Reageren