- Soof21 september 2018 om 22:05
Hallo!
Ik heb altijd in een stopweek dat ik best hevig bloed, door problemen met de apotheek enzo ben ik nu al drie x van pil gewisseld. Ik slik standaard drie strips en dan een stopweek. Nu heb ik dus sinds drie strips geleden een nieuwe pil en ben ik begonnen met mijn stopweek. Nu heb ik helemaal geen bloed en alleen maar na vier dagen geen pil geslikt te hebben een beetje bruine afscheiding. Een paar dagen geleden is het een beetje fout gegaan met het slikken. Kan het zijn dat ik zwanger ben. (Ik was 1 dag de pil vergeten en de dag daar a 2 pillen genomen op de andere dagen wisselde ik een beetje qua tijden de ene keer om 8 uur de andere keer om 3 uur. Normaal slik ik het heel netjes maar afgelopen week was erg hectisch. Maar vaak was het wel gewoon rond 8. Mijn vraag is dus of ik zwanger ben of dat het aan de verwisselde pil merk kan liggen.
Gr6 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 september 2018 om 02:16Als het een paar dagen geleden was dat je de pil vergeten was, kun je in ieder geval nog geen zwangerschapssymptomen hebben. Het wisselen van de pil en het doorslikken kunnen dat wel veroorzaken
ReagerenSoof22 september 2018 om 16:33Ondanks dat er geen symptomen zijn nu nog, kan het wel zijn dat er dan kans is op zwangerschap? Heb de dag nadat ik hem was vergeten er 2 geslikt.
ReagerenSoof22 september 2018 om 16:39nog even aanvulling op hierboven:
geld bruine afscheiding gewoon als ongesteldheid? En waarom is het dan niet rood zoals normaal. Had ooit iets gelezen over oud bloed etc klopt dat?
ReagerenJohn (moderator)
23 september 2018 om 01:27er is geen kans op zwangerschap. En het kan inderdaad oud bloed zijn
ReagerenK S23 september 2018 om 12:58je vruchtbare periode is gemiddeld 2 weken (kan een paar dagen afwijken) voordat je ongesteld moet worden. De wisseling en zwaarte van de pil kan zeker invloed hebben op je hormoonhuishouding.
ReagerenJohn (moderator)
25 september 2018 om 01:40De vruchtbare periode is doorgaans 6 dagen en geen 2 weken
Reageren