Zwangerschap en bult in vagina

Hallo ik ben nu bijna 20 weken zwanger.

En ik heb wel is een bult net 2 á 3 in de vagina. Vandaag was hij iets groter dan normaal en wel een beetje gevoelig.

Ik ben al wel op internet aan het zoeken geweest maar ikzelf vind het niet zo snel de oorzaak en ook niet echt iets tijdens de zwangerschap.

Ik zou graag willen weten of het iets erg is ik moet wel volgende maand naar de gynaecoloog maar dacht ik kan het altijd even hier vragen.

Reageren

Dat zal je baarmoederhals zijn. Je kunt altijd even met de verloskundige bellen als je vragen hebt of ergens onzeker over bent

Reageren

Dankjewel voor je reactie maar ik had het verkeerd berekend het is 1 cm in de vagina is dat ook de baarmoederhals? Aangezien hij zo laag zit?

Reageren

Dat kan nog steeds, maar dat is dan wel erg laag..  bel dus morgen even met de VK

Reageren

Oké dankuwel tandor,

Dat zal ik zeker doen

Reageren

Het blijkt alleen maar obstipatie te zijn geweest. Dus het is gelukkig niks ernstigs.

Bedankt als nog dat u had gereageerd Tandor.

Reageren

Gelukkig niets aan de hand dan.  Maar probeer dan wel je ontlasting zacht te houden. Vezelrijke voeding maar vooral voldoende water drinken. Vooral met deze temperaturen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwangerschap en bult in vagina

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe