- Jordi21 augustus 2015 om 22:27
Ik herinner me nog dat ik +- 5 jaar geleden terug kwam van school en me soms in de zetel legde en ronddraaide, dat er een spier in mijn rechterzij versprong wat me een paar seconden enorm pijn deed en een echte schok door men rug uit voelde.
Nu sinds kort heb ik terug pijn aan deze zelfde spier zelfs in ruststand, ik hoef me niet speciaal te draaien naar links of rechts zodat deze verspringt (maar dit gebeurt wel soms per ongeluk in bed en doet immens pijn).
Ik train wekelijks rug op de fitness en als ik onderrug oefening gedaan heb voel ik de pijn redelijk fel en heb er ook soms last van wanneer ik gewichten probeer te tillen want dan kan ik niet veel kracht zetten vanuit de grond (voeten/rug) want dit doet me dus ook pijn aan de onderrug.
Ik vraag me af of ik hier best mee naar een dokter of kinesist zou gaan of denkt u dat deze spier gewoon zwak/slap is of ontstoken dat ik best hete zalf smeer of dergelijke? Omdat dit toch niet lijkt vanzelf over te gaan. Dank u alvast voor het lezen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2015 om 23:00Ik denk dat het goed zou zijn om eens naar de kine te gaan.
Reageren