- Anoniem21 oktober 2015 om 13:11
Hoi,
Ik ben een vrouw van 38 jaar.
Precies een week geleden werd ik wakker met ontzettende pijn in mijn onderrug, maar dan alleen aan de linkerkant.
Daarna straalde de pijn uit naar mijn hamstring.
Ik ben toen naar de dokter gegaan en zij vertelde me dat het waarschijnlijk een ontsteking van mijn zenuw(en)was. Ik heb toen een recept voor ontstekingsremmers mee gekregen.
Nu ben ik ondertussen een week verder dan toen de pijn begonnen is en het wordt er niet echt beter op. Sinds een paar dagen heb ik het gevoel dat er een strak touwtje in mijn kieholte gespannen is (weet even niet hoe ik t anders moet uitleggen) en vanmorgen had ik t gevoel dat mijn hele been in “slaap” was. Gedurende de dag lijkt t wel iets beter te gaan. Ik kan ook nog steeds niet zonder pijn naar voren buigen, dan speelt gelijk de pijn aan de linkerkant van mijn onderrug weer op.
Ook in en uit de auto stappen en dat soort dingen gaan niet pijnloos.
Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen? En hoe lang duurt zoiets doorgaans? Het is erg belemmerend tijdens mijn werk. Ik kreeg het advies om veel te lopen maar klopt dit wel?
Alvast bedankt voor de antwoorden!!1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2015 om 15:53Een zenuwontsteking zou kunnen. De zenuw kan echter ook bekneld zijn. als de klachten niet verbeteren, ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing naar de neuroloog.
Reageren