- David24 april 2013 om 16:11
Ik heb nu al een week last van mijn rug nadat ik in een schuimblokken bak in een turnzaal ben gevallen. Bij deze val viel ik plat op mijn gehele voorzijde in de bak waardoor ik achterover ben gebogen.
De pijn zit diep rechts onderin mijn rug en is alleen voelbaar bij een specifieke buigbeweging van mijn rug. Elke keer gaat het weer iets beter met de pijn, maar nadat ik even gesport heb (zelfs al laat ik mijn rug onbelast) is de pijn weer helemaal terug. Nog steeds alleen bij die specifieke buigbeweging.
Omdat de pijn duidelijk rechts onderin mijn rug zit verwacht ik niet dat het een wervel is, maar eerder een spier.
Mijn vraag is nu: Is rust houden het enige medicijn of zijn er nog duidelijke oefeningen die ik kan doen om het herstel te bevorderen? Is het juist goed om die specifieke buigbeweging af en toe te maken en daarmee de pijn op te zoeken of niet?
Ik ben benieuwd of iemand nog goede ideeën heeft.
Alvast bedankt
1 reactieReagerenGabriella gucci14 september 2016 om 21:13Ik heb het zelfde ben naar dokter geweest
Reageren
Een jaar geleden ben ik in me buik getrapt waardoor ik met me rug kei hard tegen muur terecht kwam ik hoorde alles kraken de dokter zei dat me spier in onder rug een kneusing zit kreeg pillen maar de eerste weken hielp het nu een jaar later heb ik er nog steeds erg last van kan niet lang op houte stoelen zitte dan krijg ik steken ik ben een x bij fisio geweest maar dat helptniet als ik van me werk af kom ben ik gewoon bek af en kan ik amper meeer zitte ik zou als ik jou was ziekenhuis testen doen mvg gabriella uit leeuwarden