- Anoniem28 juni 2015 om 22:37
hallo ik heb al 3 jaar lang last van mijn knieen. ze doen vaak pijn tijdens sporten of lopen ( soms ook juist andersom. dan doen ze wel pijn met lopen en niet met sporten). ook als ik op mijn knieen zit en ik wil opstaan ‘schieten’ ze soms weg ( het voelt alsof ze wegschieten ik weet niet precies wat het is) dan heb ik meestal een minuut of 2 heel veel pijn en daarna gaat het weer beter. ook krakken ze als ik ze beweeg. ze knakken heel vaak ( net zoals de rest van mijn gewrichten. dus meer dan normale mensen). ook zitten ze soms vast. dan kan ik mijn knie niet bewegen of het gaat enorm veel pijn doen ( dan voelt het alsof ik mijn spier uit elkaar trek) meestal is het na een paar minuten over. ik sport heeel veel en belast ze dus veel. hoewel de pijn erg verschilt. soms heb ik er een week geen last van en dan doen ze ineens een week lang pijn. ik ben 15 jaar en ben erg lang dus ook veel gegroeid. maar het doet al zolang pijn dat ik toch wil weten wat het is.
alvast bedankt1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 juni 2015 om 22:48Het kan met de groei te maken hebben in combinatie met een overbelasting van je knieën. Maar zonder verder onderzoek is dat moeilijk te zeggen.
Reageren
Ga dus naar je huisarts met de klachten.