Zoeken Vraag het forum

pijn in de knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • alie87

Op mijn 16e ben ik tijdens gym uitgegleden op nat gras waarbij mijn hak tegen mn billen aan kwam, sindsdien heb ik een zwakke knie. Er is toen een foto en MRI gemaakt en een kijkoperatie gedaan. Er is niks gevonden. Al jaren heb ik verschillende fysiotherapie sessies gehad en heeft niet geholpen. De pijn zit aan de binnenkant van mijn knie, in het gedeelte tussen de knieschijf en scheenbeen. Ik noem het maar het gedeelte waar je in kan drukken (waar je de rand van je knieschijf voelt).

Nu 14 jaar later heb ik extreem veel last van mijn knie. Als ik te lang loop voelt het zwaar aan wat op den duur pijn gaat doen. als ik in ruststand wil opstaan doet strekken ontzettend veel pijn en dan wil ik er het liefst niet op staan. Zelfs ’s nachts word ik wakker van de pijn als ik mijzelf wil omdraaien. Sinds een paar dagen voelt traplopen ook niet lekker.

De huisarts wil mij niet doorsturen omdat hij het niet nodig vindt om opnieuw foto’s of een MRI te laten maken, het zit tussen mijn oren…help??? Wat kan het zijn en moet ik terug blijven gaan naar de huisarts tot hij gek van mij wordt en wel een verwijzing geeft?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je moet gewoon een verwijzing voor de orthopeed vragen en je niet laten afschepen.

Reageren
Reageer op: pijn in de knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.