- Anoniem11 april 2015 om 22:02
Ik heb inmiddels twee keer overbelaste knieën gehad doordat ik een poging deed om te gaan hardlopen. Ik loop erg naar binnen met allebei mijn voeten en de huisarts raad mij nu af om nog te gaan hardlopen. Hij heeft me pillen tegen de pijn gegeven en zei dat als het niet over zou gaan hij een spuit in mijn knie zou zetten. Dit deed hij liever niet omdat hij me daar nog te jong voor vindt en het niet goed is voor je knie.
Een tijdje ging alles goed, maar sinds een week of twee is het brandend gevoel terug zonder dat ik iets extreems heb gedaan. Deze keer is het ook alleen aan de zijkant van m’n knie inplaats van overal. Als ik op de zijkant van m’n knie druk doet het ook pijn. heeft iemand hier ervaring mee? Is er iets wat ik zelf kan doen om te kijken of het over gaat? Steunzolen heb ik al. Het klinkt misschien raar naar als ik in bed lig pluk ik vaak met mijn tenen aan de dekens, zou het ook daardoor kunnen komen?
Ik hoor graag jullie mening. Vast bedankt.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 april 2015 om 23:19Dat plukken aan de dekens heeft daar niets mee te maken. Dat is een gewoonte. Daar moet je gewoon mee stoppen als het je stoort.
Met de knie zou ik in ieder geval terug gaan. Het kan je meniscus zijn die problemen veroorzaakt
ReagerenAlisa26 mei 2017 om 14:05Ga naar de fysio.
Reageren