- Anoniem9 juli 2015 om 19:16
Ik heb al een aantal dagen bijna een week last van mijn knie. De pijn zit aan de binnen kant van mijn rechter knie. Ik heb er geen last van bij het lopen maar als ik mijn knie naar achter buig zoals bij bijvoorbeeld donkey kicks dan doet mijn knie wel pijn. Ik loop hard maar ik weet niet of het hier van komt omdat ik tijdens het lopen nergens last van heb. Ook heb ik me niet verstapt of verdraaid. Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?
Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2015 om 22:34Dat is een beetje moeilijk te zeggen zonder verder onderzoek of functietesten. Ga met de klachten naar de fysiotherapeut en laat naar je knie kijken. Probeer die bewegingen/oefeningen die pijn doen wel te vermijden.
ReagerenAnoniem10 juli 2015 om 14:13Okee, maar zal ik dan ook stoppen met hardlopen ? want ik weet niet of het daar van komt maar als ik loop dan heb ik nergens last van ook niet als ik hardloop.
Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2015 om 15:45Misschien is het inderdaad goed om even te stoppen met sporten totdat je bij een fysio bent geweest en duidelijk is wat er aan de hand is.
Reageren