- Moi26 mei 2017 om 08:34
Heb gisteren best veel gelopen. Had op dat moment nergens last van, behalve vermoeide benen. Eenmaal thuis nog druk in de weer geweest om een kast in elkaar te zetten.
savonds begon de pijn in mijn knie. Het gevoel is alsof er soort iets op slot zit. Mijn gevoel zegt dan dat ik een bepaalde beweging moet maken, dat er dan iets knakt en dat het weer goed zit.
Helaas is dit dus niet zo. Heb heel de nacht pijn gehad. De pijn zit denk ik midden in m’n knie, maar straalt dus door naar heel m’n knie. Er zit wel een blauw plekje op m’n knie, maar ik kan me niet herinneren dat ik m gestoten heb.
Nu straalt de pijn ook uit naar m’n benen. Vooral naar m’n scheenbeen en voet.
Ik heb het vaker gehad en 1 keer was ik aan het lopen, zette m’n voet op een bepaalde manier (beetje scheef) neer, op dat moment kon ik helemaal niet lopen maar na even zitten was de pijn weg en had ik nergens meer last van.
Wat zou dit kunnen zijn? Moet ik nu wel of niet bewegen. In welke stand ik m’n been ook houd, het doet (zeurend) pijn.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 mei 2017 om 09:10Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren