- Anoniem31 december 2015 om 10:02
Ik heb sinds ongeveer 4 dagen pijn in mijn knie
Het is echt vreselijk pijnlijk bij hurken en trap aflopen, bij trap oplopen en gewoon lopen voel ik het wel maar minder extreem ook zitten met gebogen knie of liggen in bed met gebogen knie is geen optie omdat dat ook erg pijnlijk is en hoe langer ik het negeer hoe erger de pijn word en als ik het dan strek ga ik echt door de grond van de pijn.
Ik kan niks zien aan mijn knie kwa dik zijn of rood zien.
Als ik mijn knie heen en weer beweeg voel ik het heel erg kraken en een soort knik andere knie heeft dit niet ook is dat heen en weer bewegen erg pijnlijk.
Ik heb geen rare beweging gemaakt zover ik weet het is plotseling op komen zetten.
De pijn is in die 4 dagen wel behoorlijk toegenomen in ernst wat zou dit kunnen
zijn.Ik kan natuurlijk pas na het weekend naar mijn huisarts dus daarom vraag ik het hier
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 januari 2016 om 00:24Dat is zonder onderzoek moeilijk te zeggen. Het zou de meniscus kunnen zijn. Als de klachten ergert worden zou je ook naar de huisartsenpost kunnen gaan
ReagerenAnoniem1 januari 2016 om 10:38Als het daarmee te maken zou hebben kan het dan kwaad als je ermee doorloopt ?
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2016 om 11:43Dan zou dat inderdaad kwaad kunnen. Het wordt namelijk niet vanzelf beter eerder erger.
Reageren