- xmeisjex22 januari 2016 om 21:59
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand dit ook heeft mee gemaakt of zelf weet wat het eventueel kan zijn.
Ik had 2,5 week geleden last gekregen van mijn bovenbeen waardoor ik niet goed kon lopen. Een echo laten maken geen trombose en geen spierscheur in mn bovenbeen. Pijnstillers gehad en de pijn ging weg. 1 week na de pijn in mn bovenbeen kreeg ik erge pijn in mijn knieholte elke dag werd de pijn meer en meer, mijn knie ging op slot staan ( nu nog steeds) na vele huisartsen bezoeken wisten ze niet wat het kon zijn. Toen kreeg ik ook nog eens heftige pijn in mijn kuit een soort kramp wat continue aan houdt. Ik heb alle pijnstillers gehad niks werkte, toch maar morfine gekregen. Dit helpt wel voor mijn knie maar niet voor mijn kuit. Afspraak bij de orthopeed gehad en een MRI scan vandaag gehad. Maandag de uitslag. Ik hoop dat ze dan eindelijk weten wat het is.
Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad ??
2 reactiesReagerenAnoniem27 januari 2016 om 12:15ik heb exact hetzelfde meegemaakt maar bij mij is er niets bij de MRI scan uitgekomen
Reagerenxmeisjex27 januari 2016 om 12:17Bij mij ook niks uit de mri alleen vocht. Maar nu de vraag waar komt dit vandaan…
Reageren