Zoeken Vraag het forum

Nek en schouder klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al geheel 2014 last van mijn nek, in het begin was het soms (enkele dagen in de week) en ik gaf een verkeerde houding achter mijn computer de schuld. Op een gegeven moment had ik echter het idee dat dit wellicht kwam omdat mijn kussen niet “goed” was. Ik heb toen wat extra vulling in mijn kussen gedaan, maar in plaats dat het minder werd, werd het eigenlijk erger (vaker). Uiteindelijk via een aanbiedingssite zo’n memory foam kussen van o’daddy gekocht, naast dat deze niet lekker lag (te dik) werden de klachten ook niet minder.

Uiteindelijk weer terug geswitched naar mijn oude kussen en hier weer vulling uitgehaald, hierdoor nam de hevigheid van de pijn/irritatie wel af, helaas heb ik nog steeds elke dag wel last. Ik merk dat dit ’s ochtends erger is dan ’s middags en ik vermoed dan ook dat het toch met mijn kussen te maken heeft, anders zou ik verwachten dat het eerder komt opzetten na een lange dag werken.

Herkennen jullie mijn verhaal en hebben jullie tips dan hoor ik dit graag, tevens advies over wat voor kussen bij mij zou passen of waar ik terecht kan voor dit soort advies (in de buurt van Leiden-Haarlem).

Ik ben voornamelijk een rugslaper, maar lig ook op mijn zij.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het hoeft niet perse aan je kussen te liggen. Hoe oud is je matras?
    Ben je met die klachten ook al bij je huisarts geweest?

Reageren
Reageer op: Nek en schouder klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.