- Mama3216 april 2016 om 16:04
Al jaren last van spierklachten, gewrichtsklachten, snel vermoeid.
De laatste jaren steeds vaker last van mijn rechterschouder.Bij een verkeerde beweging van mijn rechterschouder/arm voel ik een enorm scherpe pijn rond mijn schouderblad en ik kan me dan nauwelijks bewegen zo pijn doet het. Meestal na zo’n 10 seconden trekt het langzaam weg…
Het is net alsof er iets op slot slaat of bekneld zit.
Dit gebeurd me soms wel meerdere keren per week tot soms maanden niet.
Ik kan het bij bepaalde bewegingen voelen aankomen en de ene keer op tijd een andere houding aannemen en soms ben ik al te laat.. Het gebeurd meestal bij een beweging of draai naar achter..Nooit voor naar de dokter geweest en heb ook geen idee wat het is. En ook op internet ben ik nog geen enkel zelfde soort verhaal tegen gekomen.
Sinds een paar weken zeurende pijn in mijn rechterschouder met uitstraling naar mijn nek, schouderblad, arm en vingers. Tintelingen, koude hand, en een zeurende pijn die niet meer weggaat…Ik dacht zelf aan RSI klachten, want daar lijkt het erg op. Alleen werk ik niet en doe ik niet veel repeterende handelingen.
Gisteren naar de Fysio geweest daarvoor en ik schijn een aantal triggerpoints in mijn schouder te hebben.
Tevens viel haar op dat mijn armen/schouders overbeweeglijk zijn, ben eigenlijk vergeten te vragen wat dat inhoud en of dat verband heeft met mijn klachten…Ben ook vergeten te vragen over die scherpe pijn die ik soms heb. Ik zal dit donderdag bij mijn volgende afspraak vragen.
In de tussentijd ben ik toch benieuwd of er mensen mijn verhaal herkennen en hun ervaringen willen delen.