- Anoniem31 december 2014 om 07:58
Ik heb al geheel 2014 last van mijn nek, in het begin was het soms (enkele dagen in de week) en ik gaf een verkeerde houding achter mijn computer de schuld. Op een gegeven moment had ik echter het idee dat dit wellicht kwam omdat mijn kussen niet “goed” was. Ik heb toen wat extra vulling in mijn kussen gedaan, maar in plaats dat het minder werd, werd het eigenlijk erger (vaker). Uiteindelijk via een aanbiedingssite zo’n memory foam kussen van o’daddy gekocht, naast dat deze niet lekker lag (te dik) werden de klachten ook niet minder.
Uiteindelijk weer terug geswitched naar mijn oude kussen en hier weer vulling uitgehaald, hierdoor nam de hevigheid van de pijn/irritatie wel af, helaas heb ik nog steeds elke dag wel last. Ik merk dat dit ’s ochtends erger is dan ’s middags en ik vermoed dan ook dat het toch met mijn kussen te maken heeft, anders zou ik verwachten dat het eerder komt opzetten na een lange dag werken.
Herkennen jullie mijn verhaal en hebben jullie tips dan hoor ik dit graag, tevens advies over wat voor kussen bij mij zou passen of waar ik terecht kan voor dit soort advies (in de buurt van Leiden-Haarlem).
Ik ben voornamelijk een rugslaper, maar lig ook op mijn zij.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 december 2014 om 10:32Het hoeft niet perse aan je kussen te liggen. Hoe oud is je matras?
Reageren
Ben je met die klachten ook al bij je huisarts geweest?