Zoeken Vraag het forum

Pijn in voet na versteppen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Gister avond heb ik me verstapt. Hierna direct voor minstens een half uur gekoeld. Er is geen zwelling maar het doet wel pijn. In tegenstelling tot wat je zou verwachten is het niet mijn enkel die pijn doet, maar de bovenkant/zijkant van mijn voet. Op de tekening heb ik de plek van de pijn ongeveer aangegeven waarbij het rode deel het stuk is dat het meeste pijn doet als ik er op druk.
    Het is vooral een nogal brandende, soms stekende pijn, geen zeurende pijn.

Ik kan alles goed bewegen en lopen lukt, zei het een beetje mank.
    Ik zit in momenteel in het noorden van zweden, 100 km van de eerste huisarts af, dus even snel langs de dokter gaan voor de zekerheid zit er niet in.
    [attachment=1723]Naamloos.png[/attachment]

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zal waarschijnlijk de aanhechting van een pees zijn zoals die is omcirkeld op bijgaande foto.
    Wat er precies aan de hand is kan ik natuurlijk zo niet beoordelen. Maar een ondersteunend verband/bandage zou in dit geval wel aan te raden zijn.

Reageren
    Anoniem

Hoe is dit bij jou afgelopen wat helpt er tegen heb hetzelfde probleem !

Reageren
Reageer op: Pijn in voet na versteppen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.