- Anoniem27 september 2014 om 14:57
Gister avond heb ik me verstapt. Hierna direct voor minstens een half uur gekoeld. Er is geen zwelling maar het doet wel pijn. In tegenstelling tot wat je zou verwachten is het niet mijn enkel die pijn doet, maar de bovenkant/zijkant van mijn voet. Op de tekening heb ik de plek van de pijn ongeveer aangegeven waarbij het rode deel het stuk is dat het meeste pijn doet als ik er op druk.
Het is vooral een nogal brandende, soms stekende pijn, geen zeurende pijn.Ik kan alles goed bewegen en lopen lukt, zei het een beetje mank.
Ik zit in momenteel in het noorden van zweden, 100 km van de eerste huisarts af, dus even snel langs de dokter gaan voor de zekerheid zit er niet in.
[attachment=1723]Naamloos.png[/attachment]2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 september 2014 om 15:25Het zal waarschijnlijk de aanhechting van een pees zijn zoals die is omcirkeld op bijgaande foto.
Reageren
Wat er precies aan de hand is kan ik natuurlijk zo niet beoordelen. Maar een ondersteunend verband/bandage zou in dit geval wel aan te raden zijn.Anoniem4 september 2016 om 12:10Hoe is dit bij jou afgelopen wat helpt er tegen heb hetzelfde probleem !
Reageren