- Anoniem15 september 2014 om 18:24
Ik ben ten einde raad.
Voor de 2de keer kan ik ineens niets meer met mijn enkel. Ik stap van de bank, een helse pijn en kan enkel niet meer bewegen. Ik heb het gevoel dat er iets in het gewricht zit, wat niet goed op zijn plek zit. De enkel is niet blauw en er is geen zwelling te zien.
De vorige keer ben ik bij de huisartsenpost geweest en hebben ze mij naar huis gestuurd met een ontstoken achillespees. Eenmaal thuis verstapte ik mij en er knapte iets. Ik kon ineens weer lopen en zelfs evt. hardlopen. (wel vreemd he dat zo’n ontsteking dan zomaar in enkele seconden weer weg is)Nu ben ik naar de huisarts gegaan en wordt ik met de diagnose verrekte enkelband naar huis gestuurd pfff . Ik kan ze maar niet aan het verstand brengen dat er iets niet goed in het gewricht zit.
Herkend iemand dit? Dat je enkel zomaar ineens vast zit en je er niets meer mee kan? En wat zou dat kunnen zijn? Want de pijn is niet uit te houden
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 september 2014 om 22:47Er gaat in ieder geval iets mis met het gewricht. Onderzoek zal moeten uitwijzen wat er aan de hand is.
Reageren
Ga dus terug naar de huisarts en vraag een verwijzing naar de orthopeed. Er zal op zijn minst een röntgenfoto gemaakt moeten wordenAnoniem16 september 2014 om 05:46Ten eerste dank je wel voor de snelle reactie.
Doordat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen vanwege de pijn , ben ik aan het speuren geweest op internet.
Ik denk dat ik de juiste diagnose heb gevonden. De symptonen lijken het meest op een inklemming voorzijde enkel (anterieur impingement)
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2014 om 07:24Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Dus op naar de orthopeed.
Reageren