- Michelle13 maart 2017 om 21:41
Ik ben iets meer dan een week geleden waarschijnlijk door mijn enkel gegaan toen ik van de trap ging maar de laatste paar treden mistte. Heb er niets van gemerkt tot ik de volgende ochtend een dikke enkel had. Maar niet blauw. Misscgien een paar plekjes als je heel goed kijkt. Eigenlijk is de pijn niet minder dan een week geleden. Op het moment dat ik opsta begint de pijn. Eerst niet veel tot ik echt ga lopen. Lopen gaat moeilijk en wordt met elke stap pijnlijker. Het voelt ook alsof mijn enkel blokkeerd bij de achillespees. Of gewoon niet mee wil met een normale stap. Wanneer ik weer ga zitten weet ik mij geen houding omdat alles dan pijn doet dus bijvoorbeeld met je benen over elkaar zitten kan niet omdat dan mijn kuit ook pijn doet. Mijn voet is dan heel erg aan het tintelen en ik voel een constante doffe soms kloppende of stekende pijn. Een paar nachten terug deed mijn hele voet zoveel pijn dat de tranen in mijn ogen stonden en ik geen adem kon halen omdat ik bang was dat elke beweging mijn enkel zou doen ontploffen ofzo. Ik heb volgens iedereen een hele hoge pijngrens. Op een schaal van 0 tot 10 was dat toen minstens een 20.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 maart 2017 om 23:29Ga met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut en laat ernaar kijken.
Reageren