Zoeken Vraag het forum

Enkel verzwikt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

nu een kleine week geleden heb ik mijn enkel verzwikt, hier heeft een sport arts na gekeken deze is niet gebroken, gelukkig! ( geen foto )

Wat ik alleen zo gek vind, weet niet of dit er bij hoort (Nog nooit last van me enkel gehad)  Is dat eerst de pijn toenam, vervolgens nam het af en kon ik er eigenlijk alles weer mee ( wel nog steeds dik, niet blauw) en nu neemt de pijn weer toe .. elke stap die ik zet voel ik een steek….  Voet is nog steeds dik. ( 6 dagen later )
    verder is me enkel super stijf, deze probeer ik los te maken door rondje te draaien etc.

Maar verder is dit normaal? of kan er wel meer aan de hand zijn?
    As ma heb ik weer een afspraak bij de fysio..

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt de enkel waarschijnlijk te vroeg en te veel belast

Reageren
    Ik

dat denk ik ook! gelukkig is die weer dun aan het worden, maar nog wel last. hoelang mag de pijn duren bij zoiets?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan wel 2-3 weken duren bij een ernstige verzwikking

Reageren
    Ik

Dankje wel.. geduld hebben dus

Reageren
Reageer op: Enkel verzwikt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.