- Anoniem9 mei 2014 om 15:09
Een week geleden ben ik flink door mijn enkel gegaan op een trampoline toen iemand aan kwam rennen en ik maar met een voet op de trampoline stond. Ik viel op de grond maar ben daarna wel gewoon gaan lopen. Terug naar huis in de auto deed mijn enkel nog steeds veel pijn en normaal lopen ging niet (wel met een voet lopen en de andere mee sloffen). De enkel bewegen was erg pijnlijk maar ik zocht er verder niets achter. Toen ik ’s avonds mijn sok uit deed zag ik dat mijn enkel erg dik was en dat is die nu eigenlijk nog steeds, bij het bot/de bobbel aan de zijkant (buitenkant) van mijn voet is het gezwollen en bewegen is erg voelbaar en al snel pijnlijk (ik kan ‘m wel een beetje buigen maar het is al heel snel “te ver” waardoor het pijn doet). Ik ben niet naar de huisarts geweest maar vraag me wel af of het normaal is dat mijn enkel zo lang dik en pijnlijk blijft? Kan ik gewoon uitgaan van een verzwikking?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 mei 2014 om 15:52Het is op zich normaal dat je enkel er na een week nog zo uitziet. Maar ik denk wel dat je er goed aan doet om ermee naar je huisarts te gaan. Er zal toch even gekeken moeten worden of er niets is gebroken of gescheurd.
Reageren