Zoeken Vraag het forum

Enkel verzwikt?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hoi, afgelopen vrijdag ben ik gevallen en heb ik mijn rechter enkel verzwikt. Kan er op staan maar niet op lopen. Alleen mijn voet wordt nu zo dik kan mijn tenen amper bewegen, zijkant van mn voet is blauw. Mn wreef doet ook echt zeer. Fotos laten maken maar was zo ver niks te zien. Ik zou nog gebeld worden door een radioloog die zou dieper kijken naar de fotos, ben alleen nier terug gebeld. Heb t idee dat het toch gebroken is. Wat kan ik nogmeer doen behalve pcm ibu & voet omhoog houden?

2 reacties
    Reageren
    Suus

Hoi,

Ik zou morgen een fysiotherapeut bellen en die naar je enkel laten kijken.

Die kan testen hoe de banden er aan toe zijn en hem tapen.

Reageren
    Suus

Verder kun je koelen en je voet niet belasten,dus krukken gebruiken. En in de nacht een kussen onder je matras leggen zodat je benen dan ook hoger liggen.

Reageren
Reageer op: Enkel verzwikt?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.