- Anoniem15 maart 2014 om 18:31
Ik heb bijna een jaar geleden mijn enkel gebroken, ze kwamen er na een paar maanden achter dat er een stukje bot niet was aangegroeid. Nu heb ik er 2 maanden geen last van gehad (ik werd niet beperkt in mijn dagelijks leven wel altijd klein beetje pijn? gehad). Gisteren toen ik van de bank af ging had ik het gevoel alsof er wat in mijn enkel verkeerd zat. Hij deed onwijs veel pijn en kon mijn voet niet meer naar me toe trekken en geen stap zetten (de pijn zat achterin mijn enkel dicht bij de achillespees zeg maar). Na 20 minuten was dit helemaal weg. Vandaag niet echt verschrikkelijke pijn maar eerder dat het zeurt. Mijn arts (toen die tijd dat ze er achter kwamen dat er een stukje bot los zit) zei dat als mijn enkel op slot zou gaan ze zouden gaan opereren. Was overdonderd door het idee dat de breuk niet was hersteld en heb dus niet gevraagd wat er precies mee werd bedoeld. Is dit het op slot gaan van de enkel?
Zo ja, kan dit kwaad of moet ik het negeren?1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 maart 2014 om 22:12Als je enkel op slot gaat, kun je hem niet bewegen. Wat wel aan de hand kan zijn is dat het stukje bot zich heeft verplaatst. Laat een röntgenfoto maken.
Reageren