- Anoniem3 april 2014 om 18:12
Hallo, ik heb nu al zeker 3 maanden last van een verrekking van mijn hamstring, ik moest 2 weken niet meer naar turnen gaan, en dat heb ik ook gedaan, daarna had ik er nog steeds last van, maar ben toch terug gaan turnen en ik heb meegedaan maar de dingen die pijn deden gelaten, 2 weken daarna had ik nog steeds evenveel last als ervoor dus ben ik weer naar de dokter gegaan, die heeft me doorgestuurd naar een kinesist, daar ben ik nu ook al 4 keer naartoe gegaan, maar ik voel totaal geen verbetering. Het doet alleen pijn als ik de spier uitrek, maar het is me nu echt serieus aan het irriteren, ook omdat ik volgend jaar van plan ben om topsport te gaan doen en ik dit jaar nog veel moet gaan leren om een kans te maken op toelating. Iemand ervaring hier mee, want ik wil echt o zo graag dat dit over gaat
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 april 2014 om 19:52[quote]daarna had ik er nog steeds last van, maar ben toch terug gaan turnen [/quote]Dat was wellicht niet zo verstandig. Het kan toch wel even duren. Bespreek het me de kine.
ReagerenAnoniem8 april 2014 om 13:20de kinesist zei dat het geen probleem is zolang ik de spier maar niet uitrek
ReagerenAnoniem3 januari 2016 om 22:30Haai, dit is al een tijdje geleden geplaatst. Maar ik heb nu precies het zelfde probleem en het is zwaar irritant. Ben je er vanaf gekomen?
Reageren