- Anoniem10 februari 2014 om 20:44
Hallo,
Een beetje knullig geef ik toe maar ik ben van de pony afgevallen.
Het ging erg hard, we zaten in de galop, ik gaf het paardje wat vrijheid en hij begon als een wilde te bokken, ik viel er af, op mijn hoofd en klapte door op een deel van mijn rug. Uit reflex was ik een balletje dus een deel van de wervel heeft de klap op gevanngen, het ging zo hard, dus ik rolde door, toen ik door rolde tot op mijn knieen heb ik zeker 2 minuten eeehh als klank er uit moeten duwen om uberhaupt lucht te krijgen, alles was uit mij geslagen. Ik heb me nog nooit zo ademloos gevoeld.
Natuurlijk ben ik beurs van de val, maar ik maak me toch ook wel zorgen. Mijn ruggenwervel doet echt best wel pijn en ik heb zo’n beklemmend gevoel bij ademen en zuchten. Net alsof er een olifant op zit.
Wat is verstandig, even een herstel aanzien of wordt het toch direct tijd om aan de bel te trekken? t is tenslotte wel je rug en ribben waar je hard op smakte en door rolde….
ik ben ook net er achter dat ik zwanger ben, nu weet ik dat de kleine goed verstopt zit, maar dat verklaard wel mijn balletjes reactie inplaats van mijzelf op te vangen. Ik beschermde automatisch mijn buik.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 februari 2014 om 21:50Ik denk dat het wel zaak is om even contact op te nemen met de huisartsenpost. Een röntgenfoto van je nek- en rugwervels zou zeker niet verkeerd zijn.
Reageren