- aimee11 juni 2015 om 12:02
hey hey mensen
Gisteren ben ik bij het paardrijden gevallen en ik kwam direct neer in zand (zand van de piste) op mijn stuitje, natuurlijk direct enorm veel pijn.
Zoals altijd direct weer op het paard kruipen en blijve springen over de spronegn.
Ik denk dat dat geen goed idee was want ik ben gevallen in het midden van mijn examen periode.
Nu, ik heb natuurlijk heel veel last aan de onderkant van mij rug en juist boven mijn kont. Maar ik voel me ook zeer vermoeid !
hoe moet ik dit oplosssen ??Gr Aimee !
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 juni 2015 om 12:10Wat dacht je ervan om naar de dokter te gaan? En even te stoppen met paardrijden?
Reagerenaimee11 juni 2015 om 12:13stopen met paardrijden zowiezo maar ik heb gwn weg geen tijd om naar de dokter te gaan. Met de pijn kan ik wel kampen maar wat me het meest ambeteerd is dat ik zeer vermoeid ben constant.
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2015 om 12:28[quote]maar ik heb gwn weg geen tijd om naar de dokter te gaan.[/quote]
Reageren
Weet je, dit is natuurlijk onzin!!! Niemand kan mij wijsmaken dat je er geen tijd voor kunt maken om naar de dokter te gaan als het nodig is voor je gezondheid! Je moet het alleen willen. Je stuitje kan wel gebroken zijn.