- Anoniem24 juni 2014 om 15:26
Beste lezer,
Ik ben afgelopen zondag gevallen met mijn paard. Gelukkig maakt mn paard het goed en heeft ze er niets aan overgehouden. Ik daarintegen wat minder.
Ik ben tijdens de val op mijn schouder terecht gekomen. Eerste instantie leek er niets aan de hand. Ik ben ook verder gereden.
Echter na een half uurtje begon mijn arm best veel pijn te doen. Waarschijnlijk raakte gewoon mn adrenaline op en begon de pijn door te dringen.
Zodra ik mijn arm optilde, tot zover het nog ging, kreeg ik een heftige pijnscheut. Ik ervoer veel pijn en misselijkheid. Ik heb de huisartsenpost gebeld en daar mocht ik niet langskomen. Ik moest het maar aankijken en een paracetamol nemen.
Nu twee dagen later kan ik mijn arm nog steeds niet goed gebruiken. Ik kan mijn arm nauwelijks opliften. De pijn zit dan in mijn bovenarm en in mijn schouder. Het lijkt wel alsof mijn spier het niet doet.
Als iemand mijn arm begeleid is er namelijk minder pijn.
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen of wat het kan zijn? De huisarts acht het nog steeds niet nodig om er naar te kijken.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 juni 2014 om 21:40Daar zou mijn huisarts dus niet mee weg komen.Je sleutelbeen zou misschien gebroken kunnen zijn. Morgen dus naar je huisarts en als die nog steeds niet nodig vindt om er naar te kijken, gewoon naar de spoedeisende hulp.
Reageren