- Anoniem17 oktober 2013 om 09:10
Beste
Ik ben 21 jaar en sinds 4 maanden zijn de klachten begonnen dus eerst kreeg ik hoofdpijn na 2maanden heeft de dokter dus kine voorgeschreven voor vaste nekspieren kine zei dat nekspieren los zijn maar soms voelt me nek nog altijd gespannen, ook zie ik soms wazig en troebel dus lezen is moeilijker vooral ver maar sinds 2weken heb ik nu ook elke dag spierpijn in armen en benen soms alleen in linkerbeen soms in linkerbeen en armen is echt vervelend. Ook gewrichten doen soms pijn en ook mijn rug waar ik al lang last van heb vooral onderrug maar nu ook in het midden, soms trillen mijn oogleden ook dan voelt de huid net als plastiek aan maar dat duurt meestal niet zo lang. Maar die spierpijn wel soms spierkrampen en vermoeide armen en benen en ik voel me ook vaak heel vermoeid
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn want ben echt bang voor een erge ziekte ofzo
zoals
-Hersentumor
-ALS
-MSA
-MS
-ParkinsonAlvast bedankt
1 reactieReagerenTandor117 oktober 2013 om 10:28Ga terug naar je huisarts en laat bloedonderzoek doen. Je hebt misschien een virus infectie opgelopen. Niet meteen aan enge dodelijke ziektes denken.
Reageren