Zoeken Vraag het forum

Extreem bekneld gevoel met wakker worden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sjors

Goedemorgen,

Mijn naam is sjors en loop al een tijdje met onverklaarbare klachten rond. Zo heb ik een tijd lang angst en paniekaanvallen gehad welke nu zo goed als zijn verdwenen. Alleen nu heb ik iets heel beangstigends in mijn slaap. Zodra ik wakkerr wordt heb ik het gevoel dat mijn hoofd en lichaam ontploft. Het lijkt wel of er zenuwen of bloedvaten worden afgekneld in mijn slaap! Zodra ik wakker wordt trekt dit heel langzaam weer weg en heb ik overdag alleen nog extreme spanning staan op mijn borstkas en ribben.

Daarnaast heb ik overdag ook pijn in mijn armen en rond mijn scheenbeen net naast mijn bot! Als ik dan soms ook met mijn armen of benen heen en weer beweeg voel ik een soort stroomschokjes in mijn vingertoppen of tenen!

Ik wil nu gewoon eens een keer overal van af zijn! Wie kan mij helpen met deze problemen? Ik hoor het graag!

6 reacties
    Reageren
    melk

drink voor het slapen warme melk als niet kan slapen neemik warme melk geen koffie ofeten nemen
    groetjes

Reageren
    Sjors

Het is niet dat ik niet kan slapen, maar dat ik soms wakker wordt en vooral sochtends dat et net lijkt of heel lichaam uit elkaar knalt. Of allles wordt bekneld, nu ook soms overdag of de bloed toevoer naar me hoofd wordt afgelneld en super slappe spierspanning en oververmoeid! Wordt er gewoon een beetje bang van ook!

Reageren
    Emma

Mag ik vragen of je al eens bij de huisarts bent geweest met jouw klacht(en)? Hoe oud ben je? Rook je? Lucht je je slaapkamer wel voldoende of zit alles potdicht?

Emma

Reageren
    Sjors

Ja mijn huisarts zegt dat het niets ernstigs is. Ik rook inderdaad wel en lucht mijn slaapkamer iedere dag! Als ik wakker wordt lijkt het net of ik een extreem hoge hartslag heb maar dat zijn waarschijnlijk spieren die heel snel trillen want mijn hart klopt gewoon 55bpm!

Reageren
    Sjors

Wat misschien ook handig is om er bij te vermelden is dat het na alcohol gebruik helemaal niet voorkomt. Maar wel vooral de eerste drie dagen na voetbaltraining. Tevens ben ik een buikslaper en heb ik enorme pijn in de bovenkant van mijn borstbeen, lijkt sochtends net of het gekneusd is en soms wordt ik ook wakker met een gebalde vuist vol spanning!

Reageren
    Sjors

Ben trouwens 25

Reageren
Reageer op: Extreem bekneld gevoel met wakker worden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.