- Debbes21 maart 2018 om 07:50
De laatste paar weken wordt ik iedere x verkramt wakker. Het doet dan enorm pijn en weet geen houding meer aan te nemen. De nachten zijn ook vaak kort want wordt al rond half 6 a half 7 zo wakker. Als ik opsta voelt alles stijf en pijnlijk en kom ik amper de trap af.
Ik zit sinds enige tijd thuis met rugklachten. Maar lijkt wel of het steeds erger wordt. Ik ga geregeld wel stukje wandelen want wil wel blijven bewegen. Ben vaak moe en ben misschien onbewust toch gestrest aangezien ik vernomen heb dat er een aantal mensen overgeplaatst worden sinds ik thuis zit. Wat kan ik hier aan doen want wil graag gewoon weer aan het werk en weer kunnen sporten.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 09:37Ik denk dat het goed is om met de klachten naar de dokter of een fysiotherapeut te gaan
ReagerenCatootje21 maart 2018 om 09:56Je voeding kan een rol spelen. Beste zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Verder kan je last hebben van verzuring van je lichaam. Ook kan je tekorten hebben aan diverse voedingsstoffen. Bloedonderzoek zegt wat dat betreft niet zo heel veel. Belangrijk is ook om metaalvrij te slapen, voor een betere aarding en ontspanning van je lichaam, dus houten bed en matras zonder veren. Ook kan electrosmog verstorend werken op je systeem, dus wifi, electrische wekker, smartphone enz. En zorgen voor een goede balans tussen inspanning en ontspanning. En zorgen voor de juiste ademhaling. Misschien yoga doen.
Reageren