Zoeken Vraag het forum

Verschrikkelijke pijn bij knie & enkels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sapience

Ik heb al erg lang, vroeger ook al altijd verschrikkelijke pijn aan mijn knieën. Ik zit nu wel in de tijd dat ik erg groei (14 jr.) Waardoor ik door dokters altijd wordt weggestuurd met groeipijn. Maar ik had het vroeger al, vroeger liep ik al lastiger en met mijn rechter voet kan ik niet goed meekrijgen, die loopt altijd als x benen. Vaak heb ik ook pijn aan mijn hiel. Ik hoef maar een stukje te rennen en ik ga 10x door mijn enkel en mijn knie doet verschrikkelijk pijn. Vooral het buigen doet dan zeer. Dan denk ik dat dit absoluut niet gezond is. Lopen doet zeer ik begin met de maand moeilijker en pijnlijker te lopen. Ik ben toch redelijk bang dat ik misschien iets heb. Laatst kon ik mijn been niet gebruiken. Hij gleed gewoon weg en ik had er geen besturing over. Verder loop ik gewoon altijd met pijn, het klinkt raar maar net alsof bij elke stap die ik maak mijn bot bij mijn knie afschuurt.
    Ik neem aan dat dit niet gezond is.

4 reacties
    Reageren
    Kimmie

Jeugdreuma?

Reageren
    Sanne

Hai, ben je al eens bij een goede podoloog geweest?

Reageren
    Sapience

Wat houdt dat precies in?

Reageren
Reageer op: Verschrikkelijke pijn bij knie & enkels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.