- leedskuh_lief19 juli 2011 om 18:22
Hallo,
Zojuist voelde ik een soort bult op/naast mijn scheenbeen. Het zit onderhuids. Ik denk dat ik hem eerder heb gevoeld, maar volgens mij nog nooit zo groot. Het kan zijn dat ‘ie er altijd al gezeten heeft, dat weet ik niet. Ik kan hem niet bewegen en het voelt alsof ‘ie aan het bot vast zit. Ik heb er verder geen last van, het was me nooit eerder opgevallen. Op het been zelf is niets te zien, geen blauwe plek of wat dan ook. Ik heb me niet gestoten en ben niet gestoken door een insect oid.
Iemand een idee?3 reactiesReagerenGeorge19 juli 2011 om 18:44Als je een bult op het bot hebt zitten die langzaam groter wordt, is dat een goede reden deze bult door een arts te laten onderzoeken zodat er een betrouwbare diagnose kan worden gesteld, en er eventueel, als dat nodig mocht blijken een behandeling kan worden gestart. Laat je weten wat de diagnose van de huisarts is?
ReagerenAnoniem19 juli 2011 om 18:53Lees meer vragen en antwoorden over een bult op het scheenbeen
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=bult+scheenbeen&sa=Zoeken#1157leedskuh_lief20 juli 2011 om 10:00Vrijdagochtend heb ik een afspraak bij de HA.
Reageren