- Hay28 oktober 2013 om 16:44
Hallo allemaal,
ik ben hier nieuwe, het leek mij verstandiger om hier om ideeen te vragen dan te googchelen want van dat laaste word je niet echt blij van.Nu is het zo dat ik al een lange tijd last heb van mijn onderbenen (ong 2 maanden) het deed zeer toen ik liep, alsof me botten waren vastgklemd. De osteopaat heeft gezegt dat dit waarschijnlijk komt omdat ik me heb overbelast en hierdoor me botten vast zijn geklemd tussen me spieren. Die klachten heb ik nu niet meer. Daarvoor had ik ook klachten in me onderbenen en de huisarts zei dat dat groepijn was(ben 19 jr, maar denk eerlijk gezegd niet dat ik nog verder groei) of andere vitaminen tekort (heb al 3/4 jaar ijzertekort en was laatst heel erg laag). Maar ik heb sinds ong 3 maanden een bult op me heup, de huisarts zei dat dit een slijmbeursonsteking is, maar ik heb sinds gisteren ontdekt dat ik een niet al te zichbaar (eigenlijk valt die helemaal niet op) bult in me linker onderbeen aan de kant van me scheenbeen heb. Het doet pijn als ik erop druk, is niet blauw (word alleen als ik druk wat rood). Ik heb me nergens aan gestoten. Ik heb hem gisteren toevallig ontdekt terwijl ik ff mijn benen weer checkten omdat ik aan de pijn dacht die ik 2 maanden geleden had. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik ben sowieso al van plan om langs de huisarts te gaan, maar geduld is ook niet mijn beste vak 🙂
8 reactiesReagerenTandor129 oktober 2013 om 00:29De bult op je onderbeen zou een spatader kunnen zijn. De bult in je heup weet ik niet. Lastig te zeggen zo ongezien. Toch maar even langs bij de huisarts. Ben benieuwd wat er uit komt.
ReagerenHay29 oktober 2013 om 12:57Bedankt voor je respons,