- Hay28 oktober 2013 om 16:44
Hallo allemaal,
ik ben hier nieuwe, het leek mij verstandiger om hier om ideeen te vragen dan te googchelen want van dat laaste word je niet echt blij van.Nu is het zo dat ik al een lange tijd last heb van mijn onderbenen (ong 2 maanden) het deed zeer toen ik liep, alsof me botten waren vastgklemd. De osteopaat heeft gezegt dat dit waarschijnlijk komt omdat ik me heb overbelast en hierdoor me botten vast zijn geklemd tussen me spieren. Die klachten heb ik nu niet meer. Daarvoor had ik ook klachten in me onderbenen en de huisarts zei dat dat groepijn was(ben 19 jr, maar denk eerlijk gezegd niet dat ik nog verder groei) of andere vitaminen tekort (heb al 3/4 jaar ijzertekort en was laatst heel erg laag). Maar ik heb sinds ong 3 maanden een bult op me heup, de huisarts zei dat dit een slijmbeursonsteking is, maar ik heb sinds gisteren ontdekt dat ik een niet al te zichbaar (eigenlijk valt die helemaal niet op) bult in me linker onderbeen aan de kant van me scheenbeen heb. Het doet pijn als ik erop druk, is niet blauw (word alleen als ik druk wat rood). Ik heb me nergens aan gestoten. Ik heb hem gisteren toevallig ontdekt terwijl ik ff mijn benen weer checkten omdat ik aan de pijn dacht die ik 2 maanden geleden had. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik ben sowieso al van plan om langs de huisarts te gaan, maar geduld is ook niet mijn beste vak 🙂
8 reactiesReagerenTandor129 oktober 2013 om 00:29De bult op je onderbeen zou een spatader kunnen zijn. De bult in je heup weet ik niet. Lastig te zeggen zo ongezien. Toch maar even langs bij de huisarts. Ben benieuwd wat er uit komt.
ReagerenHay29 oktober 2013 om 12:57Bedankt voor je respons,
Ik heb contact proberen te leggen met mijn huisarts, maar dat lijkt allemaal zo traag te gaan. Het is wel zo dat mijn mijn bult en slijmbeursonsteking aan hetzelfde been zitten. Sinds vandaag heb ik ook nog is erg pijn in mijn lies, het lijkt erop dat het pijn/onsteking zich verspreid. Maar dat word dus afwachten op de huisarts.
ReagerenHay29 november 2013 om 21:10Zit nu al een maand verder en heb allerlei bloedonderzoeken gehad, alles was goed en die bult is al ruim 2 weken geleden verdwenen. Ik heb geen idee waar het vandaan kwam, dat blijft een raadsel.
ReagerenTandor129 november 2013 om 21:20In ieder geval ben je daar dan wel vanaf. Soms zijn er dingen die gewoon niet te verklaren zijn. Hoe is het nu met je heup?
ReagerenHay30 november 2013 om 11:33Ik heb een echo gehad van me heup, en daar was niets op te zien ook geen slijmbeursonsteking , maar volgens de huisarts is het wel een slijmbeursonstekinig en die zijn niet altijd zichtbaar op een echo. Dus daar zijn we van uitgegaan maar ik heb nu geen pijn meer daar zoals eerst, alleen soms voelt het wat apart.
ReagerenTandor130 november 2013 om 17:45Je huisarts heeft gelijk. Het is niet altijd te zien op een echo. Houd het wel goed in de gaten en als de pijn terug komt, ga dan ook meteen terug.
Reageren
Vooralsnog ben je er in ieder geval vanaf.Hay30 november 2013 om 18:24Ik blijf het in de gaten houden. Bedankt voor je berichten 🙂
ReagerenTandor130 november 2013 om 19:18Graag gedaan.
Reageren
Laat over een paar dagen even weten hoe het gaat.