- Robin6 mei 2017 om 23:47
Dag
Ik heb een vraag een over een bult op men scheenbeen. Ik heb een bult op men rechter scheenbeen ongeveer 2-3 centimeter naar rechs van het middenstem scheenbot en 5-10 centimeter boven men enkel. Het doet geen pijn als ik het indruk dan lukt dat het is niet dat het hard is men huid gaat mee met hoe ik druk. Ik heb het al een aantal maanden maar wil wel eens weten wat het is. Het is ongeveer 2 centimeter van omtrek en ik denk dat het spier of vet is maar ziet me er zeer raar uit om dan een bobbel te hebben. De bobbel komt meer naar boven als ik men spieren opspan dan kan je hem beter voelen en zien. Ik heb niet jet gevoel dat hij krimpt wat ik wel heb dat hij de ene keer groter aanvoelt dan de andere keer. Ik denk dat het ongeveer ten hoogte van een spier maar dit weet ik niet zeker. Het voelt als vet op de spier maar dit is allemaal niet zeker. Misschien dingen die je nog moet weten. Ik die voetbal en heb 1.5 jaar geleden eens gehad dat vanaf dat ik begon te lopen voor een wedstrijd ik meteen zere kuiten had en gelijk gevoel dat ze verzuurd waren en ik niet meer kon stappen maar dit ging over naar 10-15 minuten. Dit probleem is vanzelf weggegaan na 1 maand zonder doktor ofzo. nu heb ik soms nog last dat ik een beetje pijne kuiten heb bij begin maar dat gaat over vanzelf. Ik heb ook indpanningsastma. Misschien weet iemand meer wat dit is daarom dat ik het even vraag
Mvg,
Robin2 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2017 om 01:17Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenRobin7 mei 2017 om 22:35Lijkt me niet erg doet geen pijn is gewoon rare bult enige dingen die het kunnen zijn.
Reageren