Zoeken Vraag het forum

Bult scheenbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kimmy

Zou iemand mee kunnen kijken naar de echo die vandaag is gemaakt van mijn rechter scheenbeen ?
    Ik heb al geruime tijd een voelbare pijnloze bult op mijn scheenbeen.
    De huisarts heeft mij door gestuurd voor een echo met de vraag of dit een vetbult was.
    De persoon die de echo maakte mocht helaas niets vertellen..
    Op een gegeven moment moest de persoon die de echo maakte gaan overleggen met de arts, ze kwam terug met de mededeling dat ik ook een foto moest maken. Verder is mij helemaal niets verteld en moest ik over 2 dagen de huisarts bellen voor de uitslag.

Ik hoop dat iemand mij ondertussen kan helpen en wel antwoorden voor mij heeft.
    Lijken de echo foto’s op een vet bult?

De eerste echo foto is van mijn rechter scheenbeen
    De tweede echo foto is het verschil tussen mijn linker en rechter scheenbeen op de zelfde plaats.

Bedankt voor de moeite.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het beoordelen van echo’s is voorbehouden aan speciaal daarvoor opgeleid personeel en dat hebben we hier niet. Je zult toch nog even moeten wachten op de huisarts

Reageren
    Kimmy

Dat snap ik inderdaad.

Maar wellicht iemand die ervaring had en er iets over kon zeggen

Reageren
Reageer op: Bult scheenbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.