Home / Spieren, pezen, botten & gewrichten / polsproblemen
Hallo!
Ik ben in april 2009 geopereerd aan mijn linker pols.
Er is een ganglion verwijderd.
Al snel na de operatie had ik last van tintelingen in de hand.
De orthopeed zei bij de controle alleen dat ik "nog geduld moest hebben"!
NA de oparatie ben ik in de ziektewet terecht gekomen en van daaruit nu in de WW.
De problemen zij alleen maar erger geworden, zo kan ik niet meer lang achter de laptop, last van de kou, weinig kracht, warme plek op de arm, iedere dag pijn, pijnlijke steken dat je vergeet lucht te halen, dikke vingers/hand.
Ook kan ik overdag nog maar weinig dingen zelf doen, ik ben altijd aangewezen op de hulp van anderen.
Maar het ergste is dat geen dokter erachter is gekomen WAT het kan zijn.
Ik ben in NIjmegen, doetichem en winterswijk geweest, zonder resultaat.
Ik weet alleen dat het EMG goed was, meer niet, het zou CTS kunnen zijn, maar niks is zeker!
Zeker is wel dat ik dagelijks pijn heb en als ik ergens naartoe ga moet ik altijd pijnstillers bij me hebben.
dit lijkt wel : posttraumatisch Dystrofie.
sterkte, Brenda
Waarom zit je in de WW? Waar ben je op afgekeurd? Ik begrijp dit niet eerlijk gezegd. Het zijn toch bekende complicaties van een chirurgische ingreep aan een ganglion dat je een litteken overhoudt, dat de pols wat minder beweeglijk is of wat stijver is, en dat zenuwen, pezen of gewrichten die in de buurt lopen geraakt zouden kunnen zijn en daardoor minder goed functioneren. Maar daarvoor hoef je toch niet in de WW?!
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!