- Jasper6 augustus 2023 om 10:39
Hallo gisteren ben ik van de fiets gevallen nu heb erg veel pijn aa mijn linkerpols ik lan het moeilijk bewegen en blijft pijn doen. Het is ook een beetje opgezwollen wat kan ik nu het beste doen?
10 reactiesReagerenSuus6 augustus 2023 om 11:42De huisartsenpost bellen.
ReagerenJasper7 augustus 2023 om 10:12Mijn pols is dus gekneusd alleen weet ik niet meer hoelang het duurt voorsat het geneesd i. Kunt u mij daar antwoord opgeven?
ReagerenSuus7 augustus 2023 om 10:37Daar kan niemand je antwoord op geven.
Reageren
Een lichte kneuzing kan met één of twee weken over zijn, een zware kun je maanden last van houden.
En de genezing hangt ook af van wat je ondertussen allemaal met je hand/arm doet.Jasper7 augustus 2023 om 11:31Oke bedankt ik merk dat ik ook een beetje duizelig ben nu. Kan dat door de pijn komen? Ik heb ongeveer 10 weken gelden mijn bloeddruk laten meten die was toen nog goed
ReagerenJasper7 augustus 2023 om 11:58Dat was 8 mei dat ik heb latwen meten
ReagerenSuus7 augustus 2023 om 12:01Ben je niet ook op je hoofd gevallen?
Reageren
Bel weer met je huisarts als de duizeligheid aanhoudt.
Een gekneusde pols zal niet zoveel pijn veroorzaken dat je daar duizelig van wordt.
Tegen de pijn kun je paracetamol nemen, eventueel samen met ibuprofenJasper7 augustus 2023 om 12:32Dan wacht ik het nog even af. Ik ben niet op mijn hoofd gevallen ik hoop wel dat mijn bloeddruk niet te hoog is. Ik kan niet meer naar de huisarts die plannen maar afspraken tot 10uur
ReagerenSuus7 augustus 2023 om 12:36Als je de huisarts belt omdat je aanhoudend duizelig bent, dan zouden ze dat als spoed kunnen beschouwen en spoed plannen ze tussendoor gewoon in.
Reageren
Dus gewoon even bellen als je duizelig blijft!Jasper7 augustus 2023 om 13:36Hoi suus ik heb net gebeld en ze zeiden dat ik gewoon rust moet houden dus dan zal het wel goed komen
ReagerenSuus7 augustus 2023 om 15:29Goed dat je gebeld hebt, dan komt het vast goed!
Reageren
Beterschap en rustig aan dus😉