- sphsph14 augustus 2016 om 16:06
Hier aangemeld om dit probleem.
Ik heb nooit pijnklachten oid, maar nu is het even wat lastig.
Wil niet gelijk naar de dokter gaan als dat niet nodig is.Ik heb 3 weken geleden iets last van mijn schouder gehad.
Dit ging binnen een dag of 3 weer over en heb dit nog niet eerder gehad.
Gelijk daarna speelt mijn pols op.
Het uitsteeksel pinkzijde / bovenop is extreem gevoelig en de pijn straalt door naar mijn onderarm en middenhandsbeentjes. Ik heb het gevoel dat mijn hand ook wat verdraait op mijn pols staat, maar dat is misschien gezichtsbedrog.Ik heb een hele afwisselende baan. De ene dag zit ik veel achter de pc, de andere dag schrijf ik veel op lokatie, trek wel vaak zware dingen uit mijn bedrijfsbus en maak ook veel gebruik van hamer, slijptol, boormachine en til ook wel eens het dubbele van wat officiëel mag.
Ik heb vorig jaar een 230v boormachine in dik staal gebruikt die ik van nood met 1 hand vast had terwijl hij vastsloeg met als gevolg een hele zere pols.
Na een paar dagen voelde het weer goed, kan dit een nasleep zijn?4 reactiesReagerensphsph14 augustus 2016 om 16:30Heb trouwens een jaar of 10 terug (ben nu 35) een kijkoperatie aan mijn knie gehad. Bleek dat mijn kraakbeen daar versleten was. Is opgeschuurd oid en nu is mijn knie weer goed. Misschien ook zoiets in de pols?
De pijn op pijn polsknobbel als ik hem licht aan stoot met iets hards is 8 op een schaal van 10. Het straalt ook erg uit.
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2016 om 16:40Dat zou heel goed kunnen.
Reageren
Ik zou toch willen aanraden om naar de huisarts te gaan en foto van je pols te laten makensphsph14 augustus 2016 om 17:12Ik snap dat dat het meest verstandig is.
Reageren
Is er een manier van zelfdiagnose?
Dit omdat ik aankomende 2 weken niet naar de dokter kan ivm tijdgebrek en vakantie van de dokter zelf.John (moderator)
14 augustus 2016 om 17:57Helaas kun je alleen maar met röntgenfoto of scan vaststellen of er afwijkingen of beschadigingen zijn. Het vastlopen van de boor kan breuken veroorzaken. ..
Reageren