Zoeken Vraag het forum

Pijn permanent linker scheenbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rune

Ik heb sinds meer dan 3 weken “permanent” (onafhankelijk of ik beweeg of rust) zeurende pijn aan de zijkant bovenzijde scheenbeen van mijn linkerbeen. Oorzaak is mij onbekend. Ik beweeg gewoon dagelijks maar doe geen intensieve sporten. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ergens tegenaan stootte. Wel heb ik begin juli preventief n antibioticakuur van 10dagen moeten volgen, omwille van een tekenbeet.
    Kan dit hiermee verband houden? Of heb ik n chronische ontsteking door vitaminetekort of.. ?
    Kan n bloedtest uitsluitsel geven?

3 reacties
    Reageren
    Suzan

Ik zou er even mee naar de huisarts pf een fysiotherapeut gaan.
    Die zullen na onderzoek je vragen beter/concreter kunnen beantwoorden.
    Voor overbelasting hoef je trouwens niet intensief te sporten. Dat kan ook komen door de stand van je voet of het dragen van bepaalde schoenen.

Reageren
    John (moderator)

Ik zou in ieder geval met de klachten naar de huisarts gaan

Reageren
    Rune

Kine heeft er het raden naar. Scheenbeenvliesontsteking lijkt het niet…er zijn niet meteen redenen hiervoor…ook geen drastische veranderingen in schoeisel of beweegpatroon…ik heb n afspraak bij de huisarts gemaakt. Misschien kan n bloedtest op infecties of andere, uitsluitsel geven.

De prikkeling gaat nog steeds over het hele bot van het been en is branderig/zeurderig van aard en been voelt stram….

Reageren
Reageer op: Pijn permanent linker scheenbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.