- Anoniem15 mei 2017 om 23:20
Ik heb iets van 6 maanden geleden mij scheenbeen gestoten. In begin deed die alleen pijn na bewegen en later ook tijdens bewegen. Maar nu doet die zelf pijn tijdens rust zoals bij het slapen. Wat kan dat zijn?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 mei 2017 om 23:53Dat is moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek. Â Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem16 mei 2017 om 22:59Bedankt voor antwoord. Vind alleen nadeel van de huisarts waar ik zit dat er niet echt gekeken/gevoeld wordt en er meteen wordt gezegt… kijk maar aan en anders krijg je wel verwijzing fysio. Maar wel bedankt voor het reageren.
ReagerenJohn (moderator)
16 mei 2017 om 23:44Dan moet je bij de huisarts beginnen met: Â wilt u eens even naar mijn scheenbeen kijken…..
ReagerenEmma18 mei 2017 om 16:48Doorverwijzing naar fysiotherapeut is wellicht veel beter – die hebben er meer kennis over. Ik heb een soort gelijk voorval gehad drie jaar geleden – bleek dat ik een shinsplint had (een geïrriteerde pees). Een soort van kriebelende pijn wat overging in steken. De stoot was volgens mij de aanleiding, maar oorzaak was uiteindelijk doordat ik verkeerd liep (met mijn voeten teveel naar binnen toe). Toch naar de fysiotherapeut gaan zou ik zeggen!
Reageren