Home / Spieren, pezen, botten & gewrichten / Pijn bij rekken tenniselleboog
Je zult toch even op de orthopeed moeten wachten
Ik ben vanmiddag naar fysio geweest. die heeft shockwave gedaan op mijn Ac gewricht en elleboog. ik weet echter niet of dit iets gaat doen maar ik verga nu van de pijn. ik denk niet dat het van shockwave komt maar van zitten voor de televisie waarbij ik met mijn boven arm op het bovenbeen leun en iets voor over zit. het lijkt of er dan druk op het AC gewricht komt en dit geeft veel pijn. als ik mijn arm laat hangen heb ik minder pijn maar kan dus niet op mijn arm leunen. is dit bekend bij AC gewricht slijtage?
at zou best kunnen.Je zet zo druk op je schouder..
Als eerste gelukkig nieuwjaar,
als 2de lijkt er wel een wonder te zijn gebeurd . nadat ik de nacht van maandag op dinsdag niet heb kunnen slapen van de pijn is het dinsdag avond geheel verdwenen nadat ik 1 diclofinac heb genomen. ook de pijn in mijn hand is volledig weg. ik kon gewoon weer zonder pijn de kraan dicht draaien. en ook de pijn in de elleboog is volledig weg .ik vind dit wel zeer sterk. zou de shockwave van afgelopen maandag op het AC gewricht er iets mee te maken hebben?? .ik ga vandaag proberen te fitnessen want de pijn is ook vandaag weg gebleven. morgen heb ik een afspraak staan voor weer shockwave. deze was maandag al ingeplant na de eerste behandeling. moet je dat nog laten doen als de pijn wegblijft?
anderzijds vraag ik mij nu af of ik wel echt een tennis elleboog heb. ik heb bij de orthopeed de klachten aan mijn hand besproken met dat ik veel pijn had met een kraan dicht te draaien en ook een sleutel om te draaien in het slot en het ook pijn deed als ik in mijn hand kneep. hij linkte dit niet aan een tennis elleboog. ook opmerkelijk dat de elleboog klachten zijn ontstaan na de schouder klachten en tevens ook de klachten in de hand.
maar de orthopeed wil wel een itec gaan doen voor een tennis elleboog. ik ben dus bang dat er straks dingen worden gedaan die niet nodig zijn. mijn fysio zei ook al als je meer dan een jaar rust met een tennis elleboog moet het wel al over zijn. en ik loop er al meer dan 3 jaar mee.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!