- Jonatham3 augustus 2017 om 18:13
Hallo,
Ik doe al enige jaren aan fitness (met name gewichtheffen). Een maand of 2 geleden was ik triceps aan het trainen en ging ik misschien te zwaar bij een oefening. Ik kreeg die dagen erna een beetje last van mijn elleboog, midden op de elleboog en beetje aan de kant van de triceps. Het voelde als een blauwe plek als ik erop drukte. Ik bleef fitnessen en het werd iets erger dus ik was naar de dokter gegaan. Hij vertelde me dat het niks ergs was en ik rust moest houden. Dit heb ik gedaan.
Toen ik weer begon met fitnessen kwam dat gevoel weer terug, alleen niet zo sterk. Ik bleef fitnessen met een elleboogbrace en dit ging prima eigenlijk. Nu ik op vakantie ben geweest en 2 weken niet heb gesport dacht ik dat de pijn wel helemaal weg zou zijn, maar dat is niet het geval. Wat ik nu voel is het beste te beschrijven als een hele lichte vorm van hoofdpijn. Je voelt de druk (onwennig), maar het doet geen pijn nog. Dat heb ik nu in mijn elleboog.
Ik wil heel graag verder met fitnessen wanneer ik weer thuis ben. Iemand enige tips?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2017 om 19:00Ik zou voordat je begint met sporten toch maar eerst eens even naar een fysiotherapeut gaan en naar de elleboog laten kijken. Het zou een tenniselleboog kunnen zijn.
Reageren