- Anoniem10 februari 2015 om 12:25
Hallo,
Ik heb sinds 3 dagen erg veel pijn aan mijn elleboog en ben hiermee naar mijn fysio geweest en die zei dat het waarschijnlijk een tenniselleboog is. Ik twijfel echter of het misschien niet iets anders is (misschien een scheurtje of zo) aangezien ik me niet helemaal in de symptomen herken. De pijn zit (rechterarm) aan aan de binnenkant van de elleboog aan de rechterkant en loopt ook over de buitenkant van de elleboog. Vanuit de elleboog straalt het voornamelijk uit naar de bovenarm, maar de aanhechting bij de onderarm is ook gevoelig. Ook lijkt het soms alsof het vanuit mijn schouder komt. Strekken doet enorm pijn, elke beweging eigenlijk, en het kraakt en knakt vaak. Ook de strekoefeningen die ik van de fysio heb gekregen voor een tenniselleboog doet zoveel pijn dat ik twijfel of het wel goed in. Mijn arm is eigenlijk helemaal verkrampt van de pijn en soms komen er scheuten doorheen zelfs als ik het niet beweeg. Kan dit iets ernstigs zijn als een scheur of een breuk? Moet ik hiermee toch terug naar de dokter of moet ik de diagnose van mijn fysio vertrouwen?
Alvast bedankt,
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 februari 2015 om 14:03Aan “waarschijnlijk” een tenniselleboog, heb je niet zo veel.
Als je denkt dat er iets anders aan de hand is, bespreek dat dan met de fysio, of ga inderdaad terug naar je huisarts.
Reageren