Neuropathie en pees verkorting

Ik ben in 2 weken verschillende keren geopereerd voor vernauwingen in mijn bloedvaten en heb ook een bypass gekregen. Nu heb ik een spits voet gekregen tijdens de operatie en daardoor is er een verkorte pees ontstaan waardoor mijn 2e kleine teen naast mijn grote teen verkort is en zodra ik ga lopen ga deze en de grote teen inkorten tot wat lijkt op een hamer teen. Ik heb door deze vele operaties neuropathie gekregen aan mijn voeten.

Nu zijn ze bij de revalidatie steeds die 2 tenen aan het rekken en strekken om de pees langer te krijgen maar ik heb dan de hele week zo'n verschrikkelijk zenuwpijn in mijn voet dat ik graag zou willen weten of dat dit wel goed is om te rekken en strekken met die neuropathie.

Helaas wordt bij de revalidatie gezegd dat het geen kwaad kan maar maak me toch zorgen of dit inderdaad wel zo is.

Kunt u me hier misschien mee verder helpen.

Reageren

Het rekken en strekken kan inderdaad wel voor wat klachten zorgen. Vervelend maar niet blijvend. Je zou met de huisarts kunnen overleggen, om een middel tegen de zenuwpijn te gaan gebruiken

Reageren

Ik gebruik voor de zenuwpijn al 2 maal daags 150 pregabaline en 1 maal daags lioresal en 2 maal daags diazepam plus nodige andere tabletten.

Maar vraag me gewoon af kan door dat rekken en strekken ik daardoor zoveel meer zenuwpijn kan krijgen.

Reageren

ja dat kan

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Neuropathie en pees verkorting

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe