Zoeken Vraag het forum

Pijn aan knie, ook vaker knie uit de kom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Amélie (13)

De laatste tijd heb ik wel vaker last van mijn knieën, o.a. wanneer ik mijn benen buig en strek, hurk, bergen op fiets of sommige houdingen bij het dansen. Ik heb het nu toch al bijna 7 maanden. Ik heb de 1e maand niks gedaan, de 3 maanden daarna heb ik fysiotherapie gehad, maar dat hielp niet. Daarna 3 maanden helemaal niks. Ik heb wel zo’n stoffen brace gekocht, maar dat helpt ook niet.

In al deze tijd is mijn knie ook een stuk of 5 keer uit de kom geschoten bij bijv. springen tijdens gym, of sprinten of stoten.. Het begint echt irritant te worden. Bij fysio zeiden ze dat ze dachten dat het groeipijn was, maar dat dat na een paar weken al wel weg moest zijn.

Ik sport wel veel. Ik krijg ook extra lessen gym op school. Maar ik heb ook drie weekjes rust genomen en de pijn is niet eens een beetje minder geworden. Weet iemand wat het is of heeft iemand hetzelfde?

5 reacties
    Reageren
    Amélie (13)

Mijn knieën knakken ook heel vaak enzovoort. Bij elke beweging knakken ze wel. Ik heb echt geen idee wat het zou zijn.

Reageren
    John (moderator)

ga met de klachten naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de orthopeed

Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens naar de huisarts met de klachten

Reageren
    Amélie (13)

Ik ben al vaak genoeg naar de huisarts gegaan, maar die verwijzen mij dan door naar fysio.

Reageren
    John (moderator)

Je moet je dan niet met een kluitje in het riet laten wegsturen. Vraag om een verwijzing voor de orthopeed.

Reageren
Reageer op: Pijn aan knie, ook vaker knie uit de kom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.