- Annoniem1 februari 2018 om 22:46
Beste,
Ik heb sinds 2 weken geleden last van m’n knie. Het begon op een basketbal trainen ik kwam niet helemaal goed neer en had daar wel last van. Zaterdag na de wedstrijd had ik het gevoel dat m’n knie moest knallen maar dat gebeurde maar niet ik heb nog gekke bewegingen gedaan maar hij wilde maar niet knakken. De pijn werdt zondag wel minder maar voelde het wel en nu iedere keer na de training voel ik het weer maar niet zo erg maar vandaag was het wel weer erg. Ik had weer het gevoel alsof er iets moest knakken maar dat gebeurde weer niet. Om vanaf de grond onhoog te komen doet er veel pijn en naar huis fietsen ook ik heb hele langzaam gefietst want het deed echt pijn. Ik merk dit pas aan na de training.
Ik ben vorige jaar behandeld bij de fysio voor patello femorale pijnklachten ik heb totaal 9 maanden bij de fysio gelopen.
Kan iemand mij helpen wat dit is en wat ik moet doen ? Heeft het weer te maken met de blessure van vorig jaar ? (Denk het Zelf niet)
Als iemand weet wat het is en wat ik kan doen hoor ik het graag!1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 februari 2018 om 22:53Het lijkt er toch op dat je weer patello femorale klachten hebt. Stoppen met porten en terug naar de fysio
Reageren